Cumu crià è alimentà u broiler, pollulu o anatra

U primu passu hè di assicurà chì ogni ghjallina hà una zona calda, secca, prutetta o nidu in u quale possu i so ova.Questu deve esse vicinu o nantu à a terra per permette à i pulcini di entre è fora in modu sicuru.
Pone un pocu di erba in u nidu per mantene l'ova pulite è calde è impediscenu cracking.
A ghjallina passà quasi tuttu u so tempu nantu à l'ova;hè dunque una bona idea di lascià l'alimentu è l'acqua vicinu, induve ella pò ghjunghje.
Un pulcino dura circa 21 ghjorni per cova.A ghjallina serà assai protettiva di i so pulcini, cusì mantenenu separati da l'altri gaddini finu à ch'elli anu cresciutu grandi è forti.
Assicuratevi chì i pulcini anu sempre l'acqua è l'alimentariu, è ùn mantene micca troppu in una gabbia.Tutti duveranu avè spaziu per spustà liberamente, è stende e so ali.
Mantene i gaddini in picculi gruppi di circa 20. Questu aiutà à prevene a lotta è a cumpetizione, ancu trà e galline.Ùn tene micca i galli inseme in a listessa gabbia chì ponu cummattiri.
Mantene circa un gallu per ogni 10 galline.Se tenete più galli di galline, i galli ponu ferite e galline cù l'accoppiamentu cun elli troppu spessu.Per a listessa ragione, i galli duveranu esse circa a listessa dimensione di e galline.S'elli sò assai più grande, ponu ferite e galline durante l'accoppiamentu.

nutizie 1

Feed
I pollastri anu bisognu di una dieta adatta è mista per mantene a salute.Puderanu manghjà una mistura di l'alimentu mancante cum'è mealier-pap, pane, verdura è farina.L'alimentu di pollo cummerciale hè assai nutritivu.
Qualchese alimentu (zucca dura, per esempiu) deve esse tagliatu in 2 pezzi chjuchi o cotti per ammorbidillu per i gaddini da manghjà.
Per pruduce ova è pulcini forti è sani, e galline deve avè abbastanza calciu.Se ùn li alimentate micca razioni di strati cummirciali, furniteli cun grana di calcariu, cunchiglia di ostriche o quantità petite è regulare di farina d'osse.
Se ci sò più di 10 galline in a gabbia, sparte l'alimentu in dui cuntenituri, per chì ogni ucellu pò avè una parte.

nutizie 2

Igiene
Assicuratevi chì ci hè sempre una ciotola di alimentazione in a gabbia.Alzate a tazza di l'alimentu, o appiccà da u tettu per impedisce chì i pollastri camminà in l'alimentariu.
Mantene l'alimentu seccu è prutettu da a pioggia, è pulite i cuntenituri regularmente, sguassate l'alimentu vechju.
E gabbie sporche ponu purtà à mala salute è malatie.Per assicurà una igiene curretta, fate una attenzione particulare à i seguenti:
●Pulisce u pianu di a cage almenu una volta à settimana;
●Puntà l'erba nantu à u pianu per assorbe l'excrementi di i gaddini, soprattuttu sottu à i perchi di dorme.Sustituitu à settimana, cù l'erba o u lettu in i nidi;
●Keep u pianu di a cage pulita, cum'è i pollastri piace à rotulà in a sabbia (un bagnu di polvera), chì aiuta à pulisce e so piume è cuntrullà i parassiti cum'è acari è pidocchi;
●Assicuratevi chì u pianu di a gabbia hè inclinatu in modu chì l'acqua eccessiva scorri è a gabbia ferma secca;
●Se l'acqua si cullighja in a gabbia, scavà un solcu di drenagiu o fossa chì porta fora di questu, permettendu chì u pianu si secca.

nutizie 3


Tempu di Postu: Nov-05-2020