Cumu fà u vostru propiu abbeveratore di pollame

Cumu fà u vostru propiu abbeveratore di pollame39

Forniture chì avete bisognu:

1 - Abbeveratore di capezzoli di pollame
2 - ¾ Inch Schedule 40 PVC (Lunghezza da esse determinata da u numeru di capezzoli)
Cappucciu PVC 3 - ¾ inch
4 - Adattatore in PVC (3/4 Inch slip à ¾ Inch filettatu di tubu)
5– Raccordi GHT girevoli in ottone
6 - Cinta di gomma
7 - PVC Cement
Fora da 8 - 3/8 inch
9- Tagliatubi in PVC

U nipple waterer hè una parte integrante di furnisce i vostri pollame cù una fonte d'acqua fresca è còmuda.U nipple funziona cum'è un sistema di valvula di bola.Quandu ùn hè micca in usu, a pressione di u capu d'acqua
mantene a valvula chjusa.Quandu una gallina o una gallina usa u beccu per muvimenti u capezzolu, gocce d'acqua scorriranu longu u troncu è furnisce u pollulu cù l'acqua.

I seguenti struzzioni vi mustrarà cumu custruisce un abbeveratore verticale.Stu abbeveru pò esse usatu in un sistema di irrigazione simplice o cumplessu.Per mezu di una serie di tubi di PVC, pudete cunnette u vostru abbeveratu à un bucket di 5 galloni, un picculu cisterna di mantene o una manguera d'acqua.Attenti à u vostru disignu, certi tubi d'acqua ùn sò micca adattati per questa applicazione per via di a lixiviazione di sustanzi chimichi.

Istruzzioni

Passu 1 - Determinate u numeru di abbeveratoi chì vulete installà.Per noi, avemu usatu 7 nipple waters.Ogni abbeveratoio di capezzoli era distaccato di 6 pollici per facilità di accesso per ogni pollo.Ci era ancu 6 centimetri supplementari di pipa à ogni estremità di l'acqua per a muntagna è e cunnessione.A durata tutale di u tubu di PVC chì avemu usatu era 48 inch o 4 ft. Pudete persunalizà u vostru sistema di irrigazione per adattà à i vostri bisogni di avicultura.

Passu 2 - Utilizendu un drill bit 3/8 inch, perforate i buchi in u tubu di PVC.In novu, avemu sceltu di spazià i nostri nipple waterers à 6 pollici di distanza.

Passu 3 - Inserite i grommets di gomma da i nipple waterers in ogni burato.

Cumu fà u vostru propiu abbeveratore di pollame1727
Passu 4 - Inserite i capezzoli di pollo in i buchi cù i grommets preset.Avemu usatu una piccula presa per aiutà à inserisce i capezzoli senza ferite e mani o dannà l'acqua.
Cumu fà u vostru propiu abbeveratore di pollame1914Cumu fà u vostru propiu abbeveratore di pollame1918 Cumu fà u vostru propiu abbeveratore di pollame1921

Passu 5 - Utilizendu u cimentu di PVC, cola u capu di l'estremità di ¾ inch è l'adattatore di PVC di ¾ inch à l'estremità opposte.

Passu - 6 - Cunnette u raccordu GFT di ottone à u filu di u tubu di ¾ inch.Questu hè l'adattatore chì avete bisognu di cunnette u vostru abbeveratore à una manguera o à una altra fonte d'irrigazione.Per un segellu più strettu, avemu usatu un pocu di cinta di gomma per furmà un segellu impermeable megliu.

Cumu fà u vostru propiu abbeveratore di pollame2271

Passu 7 - Muntà o sospende a vostra abbeverata di pollame.Assicuratevi chì u raccordamentu di u tubu hè situatu u più vicinu à a vostra fonte d'acqua per più comodità.L'abbeveratore deve esse muntatu à una altezza assessable à i vostri pollame.Una altezza adatta permetterà à i vostri pollame di rialzà u collu mentre beie.Se tenete avicole più chjuche, furnite petre per permette di ghjunghje à l'acqua.

Cumu fà u vostru propiu abbeveratore di pollame2657


Tempu di Postu: Nov-05-2020