L'acqua pò esse presentata à i porchi per un capezzolo, una ciotola o un abbeveratore.

SUMINISTRATU D'ACQUA À PORCI

Semu in quellu tempu di l'annu quandu i porchi ponu esse affettati significativamente per via di u clima caldu.Questi impatti seranu ancu più severi se l'acqua diventa restritta.
Questu articulu hà infurmazioni utili è hè una lista di cuntrollu di "must dos" per assicurà chì a quantità è a qualità di l'acqua dispunibile per i vostri porchi hè adatta.

Ùn ignurà l'acqua

Un poviru fornimentu d'acqua pò purtà à:
• A crescita più lenta di i porchi,
• Più infizzioni urinarii in i sows,
• Lower intake fed in lactating sows, purtendu à una perdita in a cundizione di u corpu.

Sì i porchi sò privati ​​​​d'acqua in tuttu
(per esempiu, se l'acqua hè stata disattivata per inadvertitu), mureranu in pochi ghjorni.
I primi signali di privazione di l'acqua (i cosi-chiamati "avvelenamentu di u sali") sò sete è stinimentu, seguitu da cunvulsioni intermittenti.
L'animali affettati ponu vagare senza scopu è parenu cecu è sordu.A maiò parte mori in pochi ghjorni.Per d 'altra banda, u gastru innecessariu di l'acqua porta à un aumentu significativu di i costi di produzzione.

L'usu generale di l'acqua per un porcheghju

A ricerca hà identificatu a quantità di acqua necessaria per ogni classa di porcu (vede a tabella sottu).

Litri / ghjornu
Weaners 3*
Cultivatori 5
Finistori 6
Scrofa secca 11
Scrofe in lattazione 17

Queste figuri sò utili per calculà a quantità di medicazione per aghjunghje à l'acqua si usanu medicazione di l'acqua o quandu si dimensiona l'acqua.
Aduprendu sti figuri, pudete ancu stimà u prubabile requisitu minimu per l'acqua in una porcheria da a parto (vede a tabella seguente).

Litri/locu di sumina/ghjornu*
acqua potabile solu * 55 litri/scrofa/ghjornu
Lavà l'acqua 20 litri/scrofa/ghjornu
L'acqua tutale 75 litri/scrofa/ghjornu

L'acqua pò esse presentata à i porchi per un capezzolo, una ciotola o un abbeveratore.1638

Impurtante
E porche in lattazione di solitu necessitanu 17 litri d'acqua per ghjornu, è finu à 25 litri.
Cù un flussu di 1,0 litri per minutu, è chì permette di spillage, a porca duverà circa 25 minuti per cunsumà 17 litri.

E porche in latte sò solu preparate per passà una quantità limitata di tempu per beie, cusì un flussu di flussu bassu risultatu in cunsumà menu acqua di ciò chì ne necessitanu è, in seguitu, riduce l'ingesta di alimentazione.

Consegna d'acqua

L'acqua pò esse presentata à i porchi per un capezzolo, una ciotola o un abbeveratore.
A grande cosa cù una ciotola o un trogu hè chì pudete veramente vede chì l'acqua hè dispunibule;cù un bevitore di capezzoli duvete arrampicà nantu à a recinzione è veramente verificà .... ùn fiate micca à e gocce da u capezzolu per dì chì funziona!
A maiò parte di i porcellini cunvinziunali anu abbeveratoi di capezzoli in quantu di bowls o abbeveratoi, in generale perchè e tazze o abbeverate tendenu à esse imbrugliate, chì significa più pulizia è acqua menu gustosa per i porchi finu à ch'ella hè fatta.L'eccezzioni à questu hè l'approvvigionamentu di l'acqua per i sows all'aperto tende à esse in abbeveratoi.E dimensioni di l'abbeveratoi ùn sò micca impurtanti, ma cum'è una guida, una dimensione di 1800 mm x 600 mm x 200 mm furnisce un almacenamentu d'acqua adattatu, pur essendu abbastanza portable quandu anu da esse trasferitu.
I porchi solu tendenu à passà un pocu tempu à ghjornu à beie, cusì a manera chì l'acqua hè presentata hè assolutamente cruciale.S'ellu ùn beie micca abbastanza acqua, ùn manghjaranu micca abbastanza alimentazione, chì impacta nantu à u benessere è a produtividade di u porcu.
L'acqua pò esse presentata à i porchi per un capezzolo, una ciotola o un abbeveratore.4049
I porchi più ghjovani, cum'è u weaner, tendenu à esse un pocu timidi in quantu à i bevitori, soprattuttu quandu sò svizzati prima.S'elli ricevenu una splutazioni da un bevitore di capezzoli quandu pruvate per a prima volta di attache, chì li metterà da bere.I porchi più vechji tendenu à esse più ansiosi, cusì un ritmu più veloce significarà chì tutti i porchi anu un bonu accessu à i bevitori.Un ritmu più lentu risulterà in un cumpurtamentu aggressivu è i porchi sottumessi ùn mancanu cum'è i bullies tenderanu à "arruvinà" i bevitori.

Un puntu chì hè abbastanza criticu cù l'industria chì si move à l'abitazioni di gruppu di scrofa gestante.
E scrofa chì lattanu tendenu à preferisce un bonu flussu di flussu perchè sò solu preparati per passà una quantità limitata di tempu à beie, cusì un flussu bassu hà da risultatu in cunsumà menu acqua di ciò chì necessitanu, chì à u turnu affetta a produzzione di latte è i pesi di svezzamentu.

Un abbeveratoio per 10 porchi è preferibile per i porchi svezzati, mentre un capezzolo per 12-15 porchi tende a essere la norma per i porchi in crescita.

Portate consigliate per abbeveratoi

Flussi minimi (litri/minuti)
Scrofa in lattazione 2
Scrofa secca è cinghiali 1
Cultivatori / finitori 1
Weaners 0,5

S'assurer que les abreuvoirs à mamelon ont un débit suffisant sans qu'ils soient perdus.
• Misura è registrà u flussu di tutti i bevitori almenu una volta à l'annu.
• Verificate u flussu di l'acqua da tutti i bevitori trà lotti di porchi.
• Verificate u flussu di l'acqua, (in particulare durante l'estate quandu l'acqua hè in alta dumanda) è i bevitori à a fine di a linea d'acqua

Cumu verificà u flussu?

Averete bisognu di:
• Cuntinuu d'acqua marcatu o cuntainer 500 ml
• Timer (watch)
• Record (per riferimentu futuru)
Riempite u cuntinuu di 500 ml da u bevitore è registra u tempu pigliatu per riempie u cuntinuu.
Flusso (ml/min) = 500 x 60 Temps (sec)

L'acqua pò esse presentata à i porchi per un capezzolo, una ciotola o un abbeveratore.4801 L'acqua pò esse presentata à i porchi per un capezzolo, una ciotola o un abbeveratore.4803


Tempu di Postu: Nov-05-2020