L'abbeveratoio di alimentazione automatizatu migliora a salute di a scrofa è a prestazione di u porcu di svezzamentu

Ogni ghjornu, navigate i sfidi di l'agricoltura di porchi - facendu più travagliu cù apparentemente menu travagliu, tuttu mentre pruvate à migliurà u rendiment di porcu.Per esse prufittu, deve esse efficaci, è principia per piglià u cuntrollu di l'ingaghjamentu di l'alimentu di scrofa.

图片 1

Eccu quattru mutivi per piglià u cuntrollu di l'ingesta di l'alimentu di a sumina cù l'alimentazione automatizata:

1. Optimizà a cundizione di u corpu di a sumina
L'allattamentu hè a fase di produzzione più esigenti per una porca.Hanu bisognu di trè volte più alimentazione durante a lattazioni cà a gestazione.
Un altru benefiziu di a cundizione ottimale di u corpu di a sumina hè megliu i tassi di ripruduzzione.I studii anu dimustratu chì l'alimentazione di e sows parechji picculi razioni in tuttu u ghjornu, cum'è pussibule cù l'alimentazione automatizata è l'alimentazione nantu à a dumanda, aiuta à mantene e sows in una cundizione ottimale di u corpu per ripruduce più prestu per menu ghjorni micca produttivi.
2. Improve litter size
Quandu i bisogni nutrizionali di a sumina sò scontri, pudete ancu migliurà a dimensione di i litteri successivi.
L'alimentazione automatizata furnisce l'alimentazione à intervalli regulari, stimulendu l'appetite di a scrofa è aumentendu l'ingesta di alimentazione - assicurendu chì i bisogni nutrizionali di e scrofa sò soddisfatti.Quandu i bisogni nutrizionali sò soddisfatti, a cundizione di u corpu hè ottimisata è a dimensione di a lettiera hè maximizata.
3. Aumentà i pesi di svizzamentu
L'aumentu di u pesu di svizzamentu hà una influenza pusitiva nantu à a crescita di u porcu è l'efficienza di l'alimentazione da u svizzamentu à u mercatu.Inoltre, i porcellini più pesanti sò più facilmente allevati quand'elli ghjunghjenu à a maturità è stanu criati paragunati à i porcellini cù pesi di svezzamentu più bassu.
4. Reduce i costi di l'alimentazione è di u travagliu
I costi di l'alimentazione solu ponu cuntà finu à u 65-70% di i vostri costi operativi.In più di questu, pò esse assai tempu per furnisce l'alimentu à e sows parechje volte à ghjornu è monitorà l'ingesta.Ma pudete mantene questi costi in cuntrollu cù l'alimentazione automatizata.
L'alerta automatizata sò mandate quandu una sumina ùn hà micca "dumandatu" l'alimentazione attivando l'attivatore per un periudu definitu, signalendu una riduzione di l'ingesta di alimentazione.I gestori di grana ùn anu micca bisognu di monitorà l'alimentatori per l'alimentazione micca manghjata - chì li permettenu di cuncentra u so tempu induve hè più necessariu.
nutizie 2


Tempu di Postu: Nov-05-2020